Loading....

085-1304632

Veelgestelde vragen

Is het alarmsysteem binnen en buiten te gebruiken?

Ja, u kunt het alarmsysteem binnen en buiten gebruiken.

Is het alarmsysteem overal buiten te gebruiken?

Ja, u kunt het alarmsysteem overal mee naartoe nemen. Het is zelfs bruikbaar in het buitenland, zolang hij maar contact kan maken met het netwerk. Als een mobiele telefoon zou werken, werkt het alarmysteem ook.

Moet het persoonlijk alarmsysteem geïnstalleerd worden?

Nee, wij leveren het kant en klaar af. U hoeft alleen de stekker in de stopcontact te stoppen en het alarmsysteem even op te laden.

Hoe werkt het alarmsysteem?

U kunt op de volgende pagina de werking lezen van het alarmsysteem. https://www.nl-alarmering.nl/hoe-werkt-het/

Kan ik het alarmsysteem testen?

Wij begrijpen dat u graag wilt weten of het persoonlijk alarmsysteem werkt. Wij raden dan ook aan om het even te testen. In de handleiding staat beschreven hoe u een test kunt uitvoeren. Heeft u vragen, bel ons dan even op tel: 085-1304632.

Zitten er extra kosten verbonden aan het alarmsysteem?

Nee, u betaald eenmalige aanmeldkosten en het maandelijkse tarief. Daar zit alles bij in. Onbeperkt alarmeren. Ook wanneer het per ongeluk gaat of als u hem even wilt testen.

Kan ik wisselen van pakket?

Ja, indien u wilt wisselen van pakket A naar B of C, of andersom, dan kan dat.

Heb ik garantie?

Zolang u een abonnement bij ons heeft, heeft u garantie. Wij geven 100% garantie. Mocht er iets zijn, bel dan meteen op. Wij kunnen op afstand kijken wat er mis is met het alarmsysteem. Indien wij erachter komen dat het systeem daadwerkelijk defect is, sturen wij direct een nieuwe toe.

Hoe lang is de accuduur?

Gemiddeld gaat de accu 48 uur mee. Wij adviseren altijd om het alarmsysteem ‘s nachts op te laden zodat het overdag weer klaar is voor gebruik.

Hoe werkt de betaling?

U kunt de eerste twee weken gratis gebruikmaken van het persoonlijk alarmsysteem. Indien u tevreden bent worden na twee weken de aanmeldkosten automatisch geïncasseerd en elke 23ste van de maand het termijn bedrag. U hoeft daar helemaal niets voor te doen. Indien u er voor wilt kiezen om het maandelijks over te maken, dan kan dat natuurlijk ook.

Kan ik bellen met het alarmsysteem?

U kunt er mee alarmeren en een spreek luister verbinding opzetten. De persoon (uw eigen contactpersoon of de alarm meldkamer) aan de andere kant van de lijn kunt u dan spreken en zeggen wat er aan de hand is. Het persoonlijk alarmsysteem is niet bedoeld om een gezellig gesprek mee te voeren. Dan zal de simkaart on-hold gaan en krijgen wij daarvan bericht.

Wat als ik per ongeluk alarmeer?

Indien u per ongeluk op de alarmknop drukt of dat het val alarm afgaat, is dat geen probleem. Wanneer u heeft gekozen voor de alarm meldkamer dan zal de centralist u vriendelijk te woord staan. U kunt dan even aangeven dat hij per ongeluk is afgegaan.

Heeft het alarmsysteem een valdetectie?

Ons alarmsysteem heeft een valdetectie. Let wel op: wij raden aan om altijd de knop in te drukken als het kan. De valdetectie gaat niet af als die geen impact voelt. Als u ten val komt en het alarmsysteem begint te piepen, dan is de valdetectie afgegaan en hoeft u niks te doen. Let op: het Amber Horloge heeft geen valdetectie. 

Back To Top